הראשון לציון ספד למרן זצ"ל: "הציבור הספרדי חייב לו הכרת הטוב רוחנית"

עולם התורה מרכין ראשו: הראשון לציון הרה"ג יצחק יוסף, שנמצא בדרכו למסע הלווייתו של הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, התבטא בשעה האחרונה ואמר כי הציבור הספרדי חייב לו הכרת הטוב רוחנית היות ובזכות הנהגותיו נמנע פילוג בין האשכנזים לספרדים.

חדשות קו ההלכה - הראשון לציון ספד למרן זצ"ל: "הציבור הספרדי חייב לו הכרת הטוב רוחנית"

עולם התורה מרכין ראשו: הראשון לציון הרה"ג יצחק יוסף, שנמצא בדרכו למסע הלווייתו של הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, התבטא בשעה האחרונה ואמר כי , הציבור הספרדי חב לו הכרת הטוב רוחנית היות ובזכות הנהגותיו נמנע פילוג בין האשכנזים לספרדים. 

את דבריו נשא הראשון לציון הבוקר (ג') במסגרת הספד למרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן. "הסתלקותו של שריד אחרון לדור דעה מרן הגראי"ל שטיינמן, היא אבידה גדולה. בזכות הנהגתו הייחודית נמנע לאורך השנים פילוג עם עולם התורה והציבור הספרדי, והוא היה מהראשונים להוקיר ולהכיר את הנהגת עולם התורה הספרדי כשווה בין שווים".

לדבריו, עובדה זו היא שגרמה לפריחה ושגשוג של עולם התורה הספרדי ועל כן מחובתו של ציבור זה להכיר טובה. "הציבור הספרדי כולו חב לו הכרת הטוב רוחנית, וכל בני הישיבות, אברכי הכוללים ובעלי הבתים - צריכים לצאת ולהשתתף בהלוויה לכבודה של תורה", דברי הראשון לציון. 

 

 


תגובות